Jak wykorzystywać najbardziej popularną wyszukiwarkę na świecie, która pomaga zwiększać sprzedaż i rozpoznawalność marki dowiedzieli się uczestnicy szkolenia o Google AdWords, zorganizowanego w INLOGIC przez firmę szkoleniową Learn Power Group. Szkolenie prowadził certyfikowany specjalista Robert Słowik. W warsztatach wzięli udział pracownicy działów marketingu, reklamy oraz właściciele i przedstawiciele firm różnych branż, zainteresowanych promowaniem się za pomocą Google oraz odpowiedzialnych za promocję firmy w Internecie.
Podczas zajęć uczestnicy nauczyli się tworzyć reklamy Google AdWords. Dowiedzieli się z jakimi kosztami jest to związane i jakie korzyści można wygenerować podczas umiejętnego korzystania z tego rodzaju narzędzi, a także jak sprawić, by potencjalny klient trafił na stronę zainteresowanej firmy, a nie do konkurencji. Pod okiem trenera każdy z uczestników dobierał właściwe słowa kluczowe, aby zwiększyć efektywność swojej kampanii w Internecie. W program szkolenia wchodziło planowanie kampanii reklamowej za pomocą Google AdWords oraz jej optymalizacja, a także zagadnienia związane z konwersją, Google Analytics i remarketingiem.
Galeria: