Czy mój tablet lub smartfon jest zgodny z SoundLink® słuchawkami bezprzewodowymi around-ear II?
Bose SoundLink® słuchawki bezprzewodowe around-ear II są zgodne z innymi urządzeniami Bluetooth® zgodnymi ze specjalizacją Bluetooth® 2.1 (lub nowszą) i obsługującymi profil głośnomówiący i profil zestawów słuchawkowych Bluetooth® A2DP.
Czy te słuchawki mogą być jednocześnie podłączone do dwóch urządzeń?
Tak, słuchawki mogą utrzymać połączenie z dwoma urządzeniami Bluetooth® jednocześnie dzięki technologii łączności wielopunktowej.
Czy te słuchawki będą działać z moim telewizorem? Czy będą współpracować z nadajnikiem Bluetooth®?
Nie. Wiele odbiorników TV nie posiada jeszcze funkcji Bluetooth®. Przekaźnik powinien działać, ale jakość dźwięku nie będzie zgodna z wysokim standardem Bose®. Pomiędzy obrazem i dźwiękiem wystąpi wyraźne opóźnienie, negatywnie wpływając na całość wrażeń.
Czy słuchawek można używać do komunikacji VoIP?
Tak. Jeśli źródłem komunikacji VoIP jest urządzenie z technologią Bluetooth® i obsługą profilu głośnomówiącego, Bose® SoundLink® słuchawki bezprzewodowe around-ear II mogą być wykorzystywane do wykonywania połączeń.
Dlaczego do zestawu został dołączony kabel audio?
Kabel audio umożliwia korzystanie z Bose® SoundLink® słuchawek bezprzewodowych around-ear II w połączeniu z urządzeniami bez technologii Bluetooth® (odtwarzacze MP3, CD i DVD, komputery), także w warunkach braku łączności Bluetooth® oraz po wyczerpaniu baterii słuchawek. Należy pamiętać, że przy takim zastosowaniu brzmienie dźwięku może się różnić, ponieważ w jego przypadku słuchawki nie wykorzystują elektronicznych podzespołów zasilania, które umożliwiają użycie technologii Active EQ zintegrowanej z modułem obsługi bezprzewodowej.
Czy słuchawek można używać do gier?
Nie. Większość konsol do gier nie korzysta z tych samych protokołów Bluetooth® co słuchawki SoundLink®. Aby można było odtwarzać dźwięk, niezbędny jest profil A2DP, więc słuchawki mogłyby służyć tylko do komunikacji i nie odtwarzałyby dźwięku z gier. Ogólnie mówiąc, opóźnienie między dźwiękiem a obrazem będzie zbyt duże i bardzo widoczne w grach, w których wydarzenia i dźwięki powinny być zsynchronizowane. Osoby grające w proste gry z efektami dźwiękowymi mogą nie zauważyć problemu.