Budujący styczeń

Defabryka

W tym „Budującym miesiącu” jesteśmy w samym sercu Żoliborza przy ul. Duchnickiej 3 w Warszawie, w którym znajduje się budynek starej Fabryki Wynalazków Instytutu Mechaniki Precyzyjnej. W 2005 r. został odkryty przez inwestorów z Warszawy, rok później kompleksowo zrewitalizowany i przekształcony w budynek wystawienniczo-handlowy. W ramach projektu Żoliborz Przemysłowy, w celu zachowania wyjątkowego charakteru tego miejsca, zatrzymano niektóre starodawne elementy wyposażenia. Obiekt otrzymał nową nazwę – Defabryka i obecnie na mapie stolicy jest ważnym i dobrze prosperującym miejscem kulturalno-handlowym. W dachu bryły zaprojektowano świetliki, dzięki którym przestrzeń jest doświetlona naturalnym światłem i idealnie nadaje się na działalność showroomową. W tej przyjaznej przestrzeni o powierzchni 6500 m² świetnie czują się ludzie kreatywni. Poprzez wyjątkowy klimat i walory architektoniczne Defabryka stała się miejscem do realizowania niepowtarzalnych projektów i idei. Znajdują się w niej showroomy wnętrzarskie, agencje reklamowe, pracownie projektowe oraz salony urody, restauracje, a także nowoczesna klinika stomatologiczna. Oddział INLOGIC o powierzchni 117 m² również można znaleźć w surowym wnętrzu postindustrialnej fabryki.


Na terenie oraz wewnątrz obiektu zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy instalację nagłośnienia PA. Cały system został oparty na urządzeniach amerykańskiego producenta Bose. W zakres wykonywanych prac weszły dwie strefy nagłośnienia: na korytarzu oraz na zewnątrz budynku. Do tej inwestycji zaproponowaliśmy głośniki DS40 SE, które dedykowane są głównie do hoteli, sklepów oraz często do mniejszych systemów sal konferencyjnych. W Defabryce świetnie się sprawdziły, a ich elegancki czarny wygląd wpasował się w estetykę obiektu. W połączeniu ze wzmacniaczem Powershare PS602P od Bose oraz muzyką ze Spotify tworzą przyjemną atmosferę w doskonałej jakości. Na zewnątrz budynku zamontowaliśmy pełnopasmowe głośniki Bose FreeSpace 360P z serii II. To model przeznaczony głównie do zastosowań zewnętrznych, takich jak centra handlowe, parki czy restauracje z częścią ogrodową. Głośniki są odporne na warunki atmosferyczne jak śnieg czy deszcz. Po podłączeniu do odbiornika stereo, cieszą naturalnym dźwiękiem na szerokim obszarze odsłuchu. Ich pokrycie to 360 ° i zakres częstotliwości od  60 Hz. Głośniki FreeSpace zostały zaprojektowane tak, aby wtapiać się w ogrodową harmonię.

Galeria: